czwartek, 31 grudnia 2015

2015...

Za niecałe trzy godziny pożegnamy rok 2015. Kurde, kiedy on tak szybko zleciał? Co roku zadaję sobie to pytanie, lecz taka jest prawda, że czas leci nie ubłagalnie, a życie toczy się dalej.

Ten rok był dla mnie rokiem czytelniczym. Może rekordu światowego nie pobiję, ale na pewno swój własny. Łącznie przeczytałam 44 książki. Brałam udział w wydarzeniu na facebooku, że przeczytam 52 książki w 2015 roku... Cóż, zamierzam to zrobić w 2016 roku!


  1. Dary Anioła: Miasto Kości - Cassandra Clare
  2. Dary Anioła: Miasto Popiołów
  3. Dary Anioła: Miasto Szkła
  4. Dary Anioła: Miasto Upadłym Aniołów
  5. Dary Anioła: Miasto Zagubionych 
  6. Dary Anioła: Miasto Niebiańskiego Ognia
  7. Diabelskie Maszyny: Mechaniczny Anioł - Cassnandra Clare
  8. Diabelskie Maszyny: Mechaniczny Książę
  9. Diabelskie Maszyny: Mechaniczna Księżniczka
  10. Kroniki Bane'a - Cassandra Clare
  11. Szeptem - Bacca Fitzpatrick
  12. Crescendo
  13. Cisza
  14. Black Ice - Becca Fitzpatrick
  15. Trylogia Czasu: Czerwień Rubinu - Kerstin Gier
  16. Trylogia Czasu: Błękit Szafiru
  17. Trylogia Czasu: Zieleń Szmaragdu 
  18. Rywalki - Kiera Cass
  19. Elita
  20. Jedyna
  21. Następczyni
  22. Akademia Wampirów - Richelle Mead
  23. W szponach mrozu
  24. Pocałunek cienia
  25. Jinny z Finmory: Szamanka - Patricia Leitch
  26. Jinny z Finmory : Szybka jak wiatr
  27. Jinny z Finmory: Złoty taniec
  28. Mroczne Umysły - Alexandra Bracken
  29. Nigdy nie gasną
  30. Po zmierzchu
  31. Papierowe Miasta - John Green
  32. Szukając Alaski
  33. Gwiazd naszych wina
  34. Czerwona Królowa - Victoria Aveyard
  35. Eleonora i Park - Rainbow Rowell
  36. Archiwum Herosów - Rick Riordan
  37. Igrzyska Śmierci - Suzanne Collins
  38. Zemsta - Aleksander Fredno
  39. Świętoszek - Molier
  40. Kamienie na szaniec - Aleksander Kamiński
  41. Opium w rosole - Małgorzata Musierowicz
  42. Wybrani - C.J. Daugherty
  43. Piękni i martwi - Yvone Woon
  44. Girl Online - Zoe Sugg
Kolorowa lista książek xD. 

Oprócz czytelniczej listy mam jeszcze klika ciekawych dla mnie rzeczy. Hm, miałam remont pokoju, wystartowałam w pierwszych zawodach, pojechałam na pierwszy rajd, pierwszy raz byłam we Francji i w Paryżu, znalazłam swoją drugą połówkę i jeszcze trochę innych rzeczy.

Szalonego Sylwestra! :*

1 komentarz:

  1. Ciekawa lista, widzę sporo popularnych serii, ale również Zemstę, Kamienie na szaniec i Jinny z Finmory, którą bardzo lubię ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń