czwartek, 24 grudnia 2015

Magia świąt

Cześć. Tu Atari Avangarda. Dzisiaj jest Wigilia. Powinnam pewnie pomagać mamie szykować świąteczne potrawy, czy robić ostatnie porządki. Ale siedzę w łóżku, w piżamie z laptopem na kolanach. I piszę.

DLACZEGO NIE MA ŚNIEGU?!
fuck.

Święta bez śniegu są... dziwne. No serio, powinien być mróz, powinno być zimno, mnóstwo śniegu, a świeci słońce i pogoda jest jak na wiosnę! Kolejne święta bez śniegu. I jak tu czuć ich magię? Właśnie, oto jest pytanie.

Nie napiszę tu żadnego poradnika typu: jak poczuć magię świąt? Sama nie wiem. Nie czuję jej od dwóch lat. Kiedyś Święta Bożego Narodzenia były dla mnie czymś magicznym. Wszędzie były kolorowe choinki, oświetlone domy, Mikołaje w galeriach handlowych i słodki zapach cynamonu i czekolady. Mandarynki nabijane goździkami, pierniczki, czekoladowe babeczki, lukier, prezenty...
Przecież pod tym względem nic się nie zmieniło. To ja się zmieniłam. Dziś Boże Narodzenia jest dla mnie wolnym od szkoły, czego baaardzo potrzebowałam, milionem postów na fejsie "Wesołych Świąt" i świeczkami pachnącymi wanilią. Chciałbym znów stać się tym beztroskim dzieciakiem, który cieszył się na widok dużej ilości prezentów pod choinką, i który zawsze plamił swoją bluzkę barszczykiem. 

Jak poczuć tą magię? Ja na okrągło słucham świątecznych, zapalam świeczki, wieszam lampki choinkowe nawet w pokoju. No i MARZĘ, żeby spadł śnieg! Ja tak bardzo kocham śnieg...

Mimo, że moja magia świąt gdzieś uciekła, ten czas nadal jest wyjątkowy. Uwielbiam zasypiać patrząc na kolorowego bałwanka w moim oknie, który zawsze jest tam na święta odkąd pamiętam. Uwielbiam czytać świąteczne książki (tym razem jest to Podaruj mi miłość), oglądać świąteczne filmy, pomagać mamie w przygotowaniu jabłek w cynamonie na jabłecznik i oczywiście jedzenie ukochanego, pysznego barszczyku babci!

Wesołych Świąt, robaczki! :* Bayo!

2 komentarze:

  1. Miałam skomentować dopiero następny post ale...
    Ty też nie czujesz już "magii świąt"?! Wow, myślałam że to ze mną jest coś nie tak... Choć ja osobiście lubię ciepło i ten śnieg z mrozem mógłby być tylko przez święta a potem wara! XD
    Kocham świeczki... Kocham zapach jabłek i cynamonu... Kocham szarlotkę... Czy wasz jabłecznik ją przypomina? Jejku, to super zwyczaj, szarlotka jest przepyszna!!!

    OdpowiedzUsuń