czwartek, 24 grudnia 2015

Christmas Cracker Book TAG

Cześć. Dzisiaj po raz drugi piszę posta. Mamy Wigilię. Na Waszych stołach było 12 potraw? Odwiedził Was Gwiazdor? Mnie tak. Dostałam m.in. frak jeździecki, taki na zawody. Mega się podjarałam. 

Chciałabym napisać na moim blogu właśnie Christmas Cracker Book TAG, który zobaczyłam na blogu Z książkami przy kawie. Podlinkuję go na dole.

1. Książka z zimową okładką. 

W sumie w mojej biblioteczne nie znalazła bardzo zimowych okładek. Jedna z dwóch, które przykuły moją uwagę to Życie na wiecznośc Yvonne Woon, czyli kontynuacja Piękni i martwi
Drugą książką jest moja ukochana kryminalna powieść autorstwa Bekki Fitzpatrick - Black Ice.

2. Książka, którą kupiłabym na prezent.

Hmmm... to zależy dla kogo. Niektórzy lubią fantastykę, inni kryminały, a jeszcze inni romanse itd. Podam na przykładzie. Dla mojej koleżanki, mamy, cioci kupiłabym Rywalki Kiery Cass. Sądzę, że to wspaniała powieść i jest ona idealnym prezentem dla kogoś płci żeńskiej.
Jeśli chodzi np. o mojego chłopaka czy kolegę to kupiłabym Grę o Tron Georga R.R. Martina.

3. Książka o świątecznej tematyce. 

Nie mam zielonego pojęcia xD. Chyba najbliżej będzie tu do Podaruj mi miłość. Jest to zbiór opowiadań, które zebrała Stephanie Perkins. 

4. Książka, z którą mogę skulić się przy kominku.

Wszystkie! 

5. Książka, którą chcę przeczytać w okresie świątecznym.

Powtórzę się. Jest to Podaruj mi radość. Mam nadzieję, że tchnie ona we mnie choć trochę magii świąt.

6. Książka, która sprawia, że przechodzą mnie dreszcze.

Są to ostatnie części Akademii Wampirów, która ukazuje niebezpieczne i pełne przeszkód życie Rose Hathway. Serię tą napisała Richelle Mead.

7. Książka, która znajduje się na mojej liście życzeń.

Zdecydowanie Tajemny krąg C.J. Daugherty!

To tyle na dzisiaj. Jeszcze raz wesołych! Bayo! :*

2 komentarze:

  1. Też czytam "Podaruj mi miłość". Jest świetne! Pierwsze romansidło, które mi się serio podoba. (dla wiadomości: zazwyczaj preferuję jedynie miłość w tle, właściwa książka romantyczna mnie nudzi)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się Black Ice i Gra o Tron :)
    Pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń